torstai 15. marraskuuta 2012

Stuck?

Iltaa! Menihän tossa taas juu hetki, mutta nyt on sitten kirjotettavaakin. Viikko on muuten menny ihan hyvin, mutta maanantaina oli lääkäri ja tänää vähän kipeilin :(. Eilen oli disco, jossa oli iha mukavaa, ei kyllä mitään suurta hehkutusta. Pakko sanoo, että sinne laittautuminen on jotenkin aina kivempaa, mahtaako johtua ennakkoluuloista? Kämppis laitto naaman ja hiukset, ihanat tuli, kiitos sille!

Perjantaina kävin Vilman ja Emman kans kaupungilla, jossa etsittiin tonne discoon vaatteita. Samalla pysähdyttiin Raxiin syömään, jossa en ollu käyny varmaan kolmeen vuoteen, (joka on varmaan ihan hyvä juttu?) Mutta pääasia oli, että kivaa oli!

Viikonloppuna olin sitten selailemassa Youtuben videovalikoimaa, niin bongasin 'tyleroakley':n ja 'kingsleyyy':n, joista tuli oitis mun lemppari vloggaajat!:) Niin että lauantaista lähtien oon nauranu niille ihan kippurassa, suosittelen! Viikko ei oo ollut mitä parahin, niin noi videot on kyllä piristäny!

Sitten tohon otsikkoon; tänään kun olin kipeenä, aloin miettimään, että mihin mä oon menossa? Tavallaan tajusin, etten oikein mihinkään, kun musta tuntuu, etten oikein pääse elämässä eteenpäin... Haluisin siis jotain muutosta elämään, mutten vaan keksi mitään.

Huomenna on perjantai!! Linda ja Jenna tulee illaks viettään aikaa, mutta muuten toi viikonloppu onkin vähän auki ;). Mutta pitäkääs kiva viikonloppu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti