sunnuntai 5. toukokuuta 2013

Paul Mitchell, Essie & muuta





Pitkän viikon jälkeen oon melkein saanu selätettyä tän flunssan, hetkellisiä hengitysongelmia lukuunottamatta. Torstaina kävin pitkästä aikaa Ellareetan kaa kaupungilla kahvilla ja leffoissa, käytiin kattomassa Vuoden se kestää. Näyttelijät oli suhteellisen tuntemattomia, mies sivuosaa tosin näytteli se Mentalistissa ollu tyyppi. No, kuitenkin, leffa oli ihan ok, ei mikään huono, muttei noussu lempparikskaan. Perjantaina pääsin iskän kyydissä kaupungille ostaan jotain vähän tarpeettomampaa, mut silti ihanaa. Kynsilakkoja! Essiellä on mun mielestä aika hintavia kynsilakkoja, mut niiden noi purkit on vaan niin ihania! (ja hintahan vastaa laatua...?) Emotionista ostin hoitavan aluslakan ja tuon vaaleenpunasen ´Fiji´n. Lauantaina kun käytiin perheen kaa Citarissa, niin nappasin kärryyn vielä nopeesti ton nätin värisen ´Bordeaux´in ja päällyslakan. laitettiin eilen siskon kaa noilla kynnet ja oon kyllä tosi tyytyväinen, vaikka alussa meinas mennä hermot tohon sutiin, joka on normaalia leveempi. 
Sitten siihe Paul Mitchelliin. Mulla on ainainen ongelma näitten hiusten kans, kun nää on tälläset paksut, kuivat ja kiillottomat. Nyt sitten eilen poikkesin yhessä kampaamossa kattomassa uutta shampoota ja hoitoainetta. Kampaaja siellä esitteli nuo kaks yllä olevaa pulloa mulle, ja ajattelen et miks ei, mulla kun on jo sarjaan kuuluva suihkekkin, joka toimii ihan hyvin. Vielä en oo kerenny käyttään, mutta tuoksu on ainakin tosi hyvä, mitä nyt tällä nenällä haistan. 
Ensviikolla on tiedos kokeita ja ripari tapaaminen (jeejee...), mut muuten normi viikko. Kattoo mitä keksin postattavaa sitte, ku nyt ei näytä mitenkään mielenkiintoselta :D, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti